آمادگی سردفتران برای ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول - kayaks.ir - کایاک | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

آمادگی سردفتران برای ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول - kayaks.ir - کایاک به نقل از (kayaks.ir - کایاک)

آمادگی سردفتران برای ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول - kayaks.ir - کایاک به نقل از (kayaks.ir - کایاک).


آمادگی سردفتران برای ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول - kayaks.ir - کایاک ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،گواهی استاندارد

ویدئو آموزشی درباره: آمادگی سردفتران برای ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول - kayaks.ir - کایاک

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( آمادگی سردفتران برای ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول - kayaks.ir - کایاک )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; آمادگی سردفتران برای ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول - kayaks.ir - کایاک مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; آمادگی سردفتران برای ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول - kayaks.ir - کایاک

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: به عنوان کانون سردفتران آمادگی کامل در راستای اجرایی شدن قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول را داریم‌.

علی خندانی در نشستی مشترک

که با حضور حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مشاورین املاک در زمینه بررسی قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول برگزار شد، گفت: این قانون دو موضوع مشخص (فنی و حقوقی) دارد و باید اقدامات خاصی در حوزه فنی و حقوقی انجام شود. در حوزه فنی اتفاقاتی که باید رقم میخورد، خوشبختانه رقم خورده و از مدت ها قبل هم کانون سردفتران و هم سازمان ثبت زیرساخت ها را فراهم کردند و اقدامات اولیه را برای اجرایی شدن قانون انجام دادند.

وی افزود: کمتر قانونی در کشور داشتیم که قبل از اینکه موعد اجرای قانون فرا برسد، همه دستگاه های مجری آن به خط می شدند و اقداماتی انجام می دادند مثل سازمان ثبت، اقداماتشان را انجام دادند و الحمدالله موضوع محقق شده است.

خندانی ادامه داد: در کمتر از یک ماه، سامانه هایی که طراحی شده به سامانه اصلی که «کاتب» است متصل می شود.

رئیس کانون سردفتران درباره بحث حقوقی قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول نیز گفت: آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی این قانون از بعد حقوقی مطرح است. برای این قانون ۱۴ آیین نامه پیش بینی شده است که باید نوشته شود و شاید طی مراحل اجرای این قانون باز آیین‌نامه‌های دیگر لازم باشد و شاید بعضی مواقع نیاز به قانونگذاری جدید هم داشته باشیم.

خندانی تاکید کرد: باید سرعت اقدامات مان را بالا ببریم تا مردم تکلیفشان روشن و مشاوران املاک و دفاتر اسناد رسمی هم زودتر کارشان مشخص شود.

وی در پایان گفت: بعنوان کانون سردفتران آمادگی کامل در راستای اجرایی شدن قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول را داریم‌. در خصوص مواردی که مربوط به ماست از حیث حقوقی و نرم افزاری آمادگی کامل را داریم که آنرا انجام دهیم. قرار شده ۲۴ ساعته کار انجام شود و کمتر از یک ماه سامانه ها به سرانجام برسد و گزارش آنرا به معاون اول قوه قضاییه ارایه دهیم.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد آمادگی سردفتران برای ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول - kayaks.ir - کایاک با کد تخفبف (hash-6686ae2b7deda) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " آمادگی سردفتران برای ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول - kayaks.ir - کایاک " .