نامه انتقادی جبهه اصلاحات به شورای نگهبان+جزئیات - kayaks.ir - کایاک | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

نامه انتقادی جبهه اصلاحات به شورای نگهبان+جزئیات - kayaks.ir - کایاک به نقل از (kayaks.ir - کایاک)

نامه انتقادی جبهه اصلاحات به شورای نگهبان+جزئیات - kayaks.ir - کایاک به نقل از (kayaks.ir - کایاک).


نامه انتقادی جبهه اصلاحات به شورای نگهبان+جزئیات - kayaks.ir - کایاک ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،گواهی استاندارد

ویدئو آموزشی درباره: نامه انتقادی جبهه اصلاحات به شورای نگهبان+جزئیات - kayaks.ir - کایاک

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( نامه انتقادی جبهه اصلاحات به شورای نگهبان+جزئیات - kayaks.ir - کایاک )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; نامه انتقادی جبهه اصلاحات به شورای نگهبان+جزئیات - kayaks.ir - کایاک مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; نامه انتقادی جبهه اصلاحات به شورای نگهبان+جزئیات - kayaks.ir - کایاک

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات ایران، در نامه‌ای خطاب به احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان ضمن اعتراض به ردصلاحیت گسترده نامزدهای انتخابات این دوره ریاست جمهوری، خواستار اعلام

دلایل عدم احراز صلاحیت عباس آخوندی و اسحاق جهانگیری دو نامزد معرفی شده دیگر جبهه اصلاحات ایران شد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

به نام خدا
جناب آیت‌الله آقای احمد جنتی دام بقائه
دبیر محترم شورای نگهبان
باسلام و احترام

اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان نامزدی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری که طی آن صلاحیت تنها ۶ نفر از ۸۰ داوطلب ثبت نام کرده، توسط شورای نگهبان آن هم با اکثریت مطلق گرایش به یک جریان سیاسی خاص احراز شد، موجب شگفتی همگان گردید. این در حالی است که ستاد ثبت نام انتخابات وزارت کشور در اجرای مصوبه شورای نگهبان تنها از افرادی ثبت نام کرده بود که واجد شرایط لازم برای تصدی این سمت بودند و در بین آنها شماری از شخصیت های برجسته، از جمله دو نفر از داوطلبان مورد حمایت جبهه اصلاحات ایران، آقایان دکتر عباس آخوندی و مهندس اسحاق جهانگیری با سوابق و تجارب اجرایی و مدیریتی در سطوح عالی و پیشینه انقلابی و مواضع روشن سیاسی در التزام به نظام جمهوری اسلامی، حضور داشتند.

این شیوه عمل شورای نگهبان در شرایطی انجام شد، که پس از فقدان رییس جمهور کشور در اثر سانحه سقوط بالگرد و نیز کاهش فزاینده نصاب مشارکت در چند انتخابات اخیر و افزایش تهدیدهای بین‌المللی انتظار می‌رفت با اصلاح رویکردهای پیشین زمینه برای برگزاری یک انتخابات رقابتی و مشارکت پرشور مردم در انتخابات و در نتیجه تقویت همبستگی ملی فراهم آید.

جبهه اصلاحات ایران این رویه را در تعارض آشکار با اصول و موازین قانونی می‌داند و با اینکه در این دوره صلاحیت یکی از سه نامزد مورد حمایتش احراز شده، مراتب اعتراض خود را به این تصمیم اعلام می‌نماید و خواهان تجدیدنظر در این شیوه و احترام کامل به قانون و حقوق همه‌ داوطلبان از گرایش‌ها و جریانات سیاسی و واگذاردن حق انتخاب به مردم است.

نظر به نامه‌ مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ آقای دکتر عباس آخوندی انتظار می‌رود در اجرای اصل حاکمیت قانون، و با توجه یه اینکه عدم پیش بینی مراحل اعتراض به تصمیم‌ شورای نگهبان در قانون انتخابات ریاست جمهوری نافی ماده واحده «لزوم رسیدگی دقیق به شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده در انتخابات مختلف» مصوب ۱۳۷۸/۰۸/۲۲ مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست و نمی‌تواند باشد، لذا درخواست دارد تا علت عدم احراز صلاحیت ایشان با ذکر مواد قانونی همراه با دلایل و مدارک مورد استناد اعلام و دفاعیات ایشان شنیده و به آن پاسخ داده شود. چه بسا در این فرایند نظر آن شورای محترم تغییر یابد و یک‌ تجربه موفق نزدیک به مردمسالاری را شاهد باشیم. با توجه به این‌که تبلیغات انتخابات در جریان است تقاضا دارد این اقدام پیش از فوت وقت انجام شود.
آذر منصوری
رییس جبهه اصلاحات ایران
۲۲ خرداد ۱۴۰۳

نامه انتقادی جبهه اصلاحات به شورای نگهبان+جزئیات

۲۹۲۱۹

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد نامه انتقادی جبهه اصلاحات به شورای نگهبان+جزئیات - kayaks.ir - کایاک با کد تخفبف (hash-6686a65812f32) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " نامه انتقادی جبهه اصلاحات به شورای نگهبان+جزئیات - kayaks.ir - کایاک " .